Wednesday, October 26, 2011

HB Gelpren!

Assalamualaikum wbt & Salam sejahtera

hehe ,semangat berkoba-koba XD
Actually esok (27/10) ,Hari Lahir Farhani Termizi merangkap Gelpren aku XD

Gelpren aku ni ada lesung pipit ,somel ,tinggi ,kurus *kalau ditiup angin mau melayang dia XD. Dia dah berpunya takda peluang aa LOL XD just see this :-

Some like Sunday Some like Monday, But i like Your Birthday.Happy Birthday my Gelpren! XD

Somel kan dia? *aku puji kau ni ,bangga sikit xp Gambar ni dah lama time aku baru kenal dia. Then masa tu jugak aku keluar dengan dia^^ winkwink XD tipuu~ booo. Apa-apa pun Happy Birthday Farhani Termizi. May Allah bless you~

Tade hadiah ah Hani ,aku hanya boleh bagi kan sebuah persahabatan XD ewah ayat kau kan sab selalu tak boleh blah XD

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment